Klacht- en meldingsregeling

_mgl5327guido-pelgrim-copyWij streven naar een hoge mate van kwaliteit en integriteit, zowel in de producten van onze dienstverlening, alsmede in de wijze waarop onze dienstverlening tot stand komt.

Mocht u desondanks onverhoopt niet tevreden zijn met de uitvoering van de werkzaamheden door onze medewerker(s), dan kunt u uw klacht en/of melding schriftelijk kenbaar maken middels het bijbehorende klacht- en meldingsformulier.

Afhandeling van uw klacht
We zullen uw klacht op zorgvuldige wijze afhandelen en waar mogelijk met u kijken naar een passende oplossing. Indien u een voorstel heeft voor de afwikkeling van de klacht kunt u dat ook aangeven. U ontvangt vervolgens binnen 5 werkdagen een ontvangstbevestiging met het verdere verloop van de procedure. Wij streven ernaar uw klacht uiterlijk binnen 8 weken af te handelen middels een gegrond- of ongegrondverklaring.

Een uitgebreide omschrijving van onze procedures kunt u hieronder downloaden:

Meer weten?
Neem contact op met onze Compliance Officer Peter Bos via tel. 0315 – 270 000.